close
今朝很早很早要起來, 對於我這隻貓頭鷹來講,
簡直就是一個大考驗。
因為我要8:30am到九龍塘「理想酒店」前坐旅遊巴去
「綠田園」參觀。

事原早2個月前Am記出了新兒童產品"魚油丸軟糖" 我就買了給自己食&契女食, 就送了參觀有機農場「綠田園」一日遊票3張, 適合晒我一家去啦!!
我都發現好多人都是同自己家人一齊去,
一次過見晒各人的爸爸媽媽哥哥姐姐細路細妹。

~~we are family~~

後記:今日真係幾好玩, 學了種植, 學了整麵包&造紙, 又有一個健康飯盒提供, 可惜儲存了是次活動相片的hardisk被我弄壞了, 不可以再俾更多的相片跟大家分享, 明年我一定會再去的, 到時再補影吧!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    molistation 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()